بويان کرکيچ رسماً به ميلان پيوست
بويان کرکيچ ستاره جوان اسپانيايي دنياي فوتبال که 3شنبه شب تولد خود را در کمپ ميلان جشن گرفت، يک روز پس از تولد 22 سالگي خود و پس از پشت سر گذاشتن تست هاي پزشکي به صورت رسمي به ميلان پيوست.

بويان پس از امضاي قرارداد خود به وبسايت رسمي باشگاه گفت: " من به دلايل مختلفي ميلان را انتخاب کردم. اين تيم بسيار بزرگ است و گروهي از بهترين بازيکنان تاريخ در اين تيم بوده اند. من مي خواهم از آلگري تشکر کنم که براي جذب من تلاش فراواني کرد. سعي مي کنم با بازي هاي خوب پاسخ اعتماد او را بدهم."

پنجشنبه بعد از ظهر کنفرانس خبري اين بازيکن برگزار مي شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, | 14:32 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |